Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Dobré vědět
01.06.2021
Výkup, nákup – grafické listy, grafika, kresby, malby
Důležité: Pokud mi chcete nabídnout více grafických listů nebo obrazů do prodeje, je nutné se předem objednat telefonicky nebo emailem. Domluvíme si d... číst celé
01.06.2021
Výdej zakoupeného zboží
Pokud si při nákupu zadáte možnost: “Platba hotově při osobním převzetí v Antikvariátu“, zboží Vám rezervuji po dobu 21 dní od učinění objednávky. Oso... číst celé
01.06.2021
Kvalita výtvarných prací
Všechny nabízené položky odpovídají popisu, určení autorů, datace a stavů, včetně věrohodných fotografií. Stavy jsou posuzované vzhledem k jejich stář... číst celé
Zobrazit další
  1. Úvod
  2. Stará grafika 16. – 19. století
  3. Callot Jacques – Vidění sv. Antonína, původní mědiryt s leptem, 1635

Callot Jacques – Vidění sv. Antonína, původní mědiryt s leptem, 1635

„TENTATION DE SAINT ANTOINE“

Autor předlohy: Callot, Jacques (1592–1635) Rytec: Callot, Jacques (1592–1635) Vydáno: Paříž Vydal: N. de Poilly Technika: původní mědiryt s leptem R... celý popis
Dostupnost
skladem
Nejsme plátci DPH
25 000 Kč
ks
Číslo produktu:1025/21
  • Kompletní specifikace
  • Callot Jacques – Vidění sv. Antonína, původní mědiryt s leptem, 1635
    Callot Jacques – Vidění sv. Antonína, původní mědiryt s leptem, 1635
    skladem
    25 000 Kč
  • ks
Kompletní specifikace
  • Autor předlohy: Callot, Jacques (1592–1635)
  • Rytec: Callot, Jacques (1592–1635)
  • Vydáno: Paříž
  • Vydal: N. de Poilly
  • Technika: původní mědiryt s leptem
  • Rozměr tiskové plochy: 32 cm × 45 cm
  • Celkový rozměr: 32,5 cm × 46,5 cm
  • Datace: 1635
  • Signatura: pod vyobrazením vpravo dole
  • Stav: chybějící část legendy pod vyobrazením

Popis: 
Callot Jacques – Vidění sv. Antonína, původní mědiryt s leptem, 1635.
2. stav.

Literatura:
Krátce před svou smrtí se Callot rozhodl přerýt 2. verzi „TENTATION DE SAINT 
ANTOINE“, ale místo toho, aby se zapojil do jednoduché a servilní repliky, 
zcela přehodnotil skladbu, i když si zachovává velké podobnosti s první. 
Popředí bylo otevřeno, horizont snížen, svatý Antonín je umístěn více v popředí. 
Technicky Callot dosáhl veškeré své virtuozity při manipulaci s leptem tvrdým 
lakem a každou skupinu vyryl jako miniaturní obraz. Démoni se zdají být 
nebezpečnější a silněji vyzbrojení, což dává tragičtější tón současné kompozici.