Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Dobré vědět
01.06.2021
Výkup, nákup – grafické listy, grafika, kresby, malby
Důležité: Pokud mi chcete nabídnout více grafických listů nebo obrazů do prodeje, je nutné se předem objednat telefonicky nebo emailem. Domluvíme si d... číst celé
01.06.2021
Výdej zakoupeného zboží
Pokud si při nákupu zadáte možnost: “Platba hotově při osobním převzetí v Antikvariátu“, zboží Vám rezervuji po dobu 21 dní od učinění objednávky. Oso... číst celé
01.06.2021
Kvalita výtvarných prací
Všechny nabízené položky odpovídají popisu, určení autorů, datace a stavů, včetně věrohodných fotografií. Stavy jsou posuzované vzhledem k jejich stář... číst celé
Zobrazit další
  1. Úvod
  2. Grafika starých mistrů
  3. Italský anonym ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevořez, výtisk Barelli, ca 1870

Italský anonym ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevořez, výtisk Barelli, ca 1870

Italský anonym (Benátky?) ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevoryt, výtisk Barelli, ca 1870

Autor: Italský anonym ca 1570/90 Technika: dřevořez Celkový rozměr desky: 39 cm × 26,6 cm Celkový rozměr listu: 41 cm × 29,2 cm Signatura: v desce vl... celý popis
Dostupnost
skladem
Nejsme plátci DPH
4 200 Kč
ks
Číslo produktu:1020/43
  • Kompletní specifikace
  • Italský anonym ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevořez, výtisk Barelli, ca 1870
    Italský anonym ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevořez, výtisk Barelli, ca 1870
    skladem
    4 200 Kč
  • ks
Kompletní specifikace
  • Autor: Italský anonym ca 1570/90
  • Technika: dřevořez
  • Celkový rozměr desky: 39 cm × 26,6 cm
  • Celkový rozměr listu: 41 cm × 29,2 cm
  • Signatura: v desce vlevo dole
  • Datace: ca 1870
  • Stav: dobrý

Popis: 
Italský anonym (Benátky?) ca 1570/90 – Nanebevstoupení Krista, dřevořez, výtisk Barelli, ca 1870.
Výtisk jedné ze tří ve Fondu Soliani zachovaných matric velké kompozice Ukřižování (GEM 4332-34). Anonymní, zřejmě benátský umělec přenesl do dřevorytu monumentální mědiryt od Giacoma Valegia (činný 1574–87) z r. 1575 (exemplář např. v Bibliotheca Morcelli / Pinacoteca Repossi v Chiari Bs), který se sám inspiroval ve sbírkách Louvru dnes uloženou malbou Antonia Campi (1523–1587). Po r. 1864 zfalšoval nový majitel Barelli dosud anonymní desku přidáním signatury „Mecarinus de Senis“ ie. Domenico Beccafumi.
Dobové výtisky nejsou známé, jak tisky z katalogu Soliani (Kat. 1864, s. 69–71), tak výtisky Bareliho se vyskytují jen vzácně a většinou pouze jednotlivě.