Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Dobré vědět
01.06.2021
Výkup, nákup – grafické listy, grafika, kresby, malby
Důležité: Pokud mi chcete nabídnout více grafických listů nebo obrazů do prodeje, je nutné se předem objednat telefonicky nebo emailem. Domluvíme si d... číst celé
01.06.2021
Výdej zakoupeného zboží
Pokud si při nákupu zadáte možnost: “Platba hotově při osobním převzetí v Antikvariátu“, zboží Vám rezervuji po dobu 14 dní od učinění objednávky, neb... číst celé
01.06.2021
Kvalita výtvarných prací
Všechny nabízené položky odpovídají popisu, určení autorů, datace a stavů, včetně věrohodných fotografií. Stavy jsou posuzované vzhledem k jejich stář... číst celé
Zobrazit další
  1. Úvod
  2. Veduty měst
  3. Praha – Masarykovo nádraží, C. W. Medau, dřevoryt, ca 1850

Praha – Masarykovo nádraží, C. W. Medau, dřevoryt, ca 1850

„Der Prager Bahnhof ausserhalb der Stadtmauern.“

Autor: Deran, W. Technika: dřevoryt Vydal: Medau, Karel Vilém (1791–1866) Rozměr tiskové plochy: 9,7 cm × 17,5 cm Celkový rozměr: 10 cm × 18 cm ... celý popis
Dostupnost
skladem
Nejsme plátci DPH
1 500 Kč
ks
Číslo produktu:1040/31
  • Kompletní specifikace
  • Praha – Masarykovo nádraží, C. W. Medau, dřevoryt, ca 1850
    Praha – Masarykovo nádraží, C. W. Medau, dřevoryt, ca 1850
    skladem
    1 500 Kč
  • ks
Kompletní specifikace
  • Autor: Deran, W.
  • Technika: dřevoryt
  • Vydal: Medau, Karel Vilém (1791–1866)
  • Rozměr tiskové plochy: 9,7 cm × 17,5 cm
  • Celkový rozměr: 10 cm × 18 cm
  • Datace: ca 1850
  • Signatura: pod vyobrazením
  • Stav: dobrý, list na podkladním papíře

Popis: 
Praha – Masarykovo nádraží, C. W. Medau, dřevoryt, ca 1850. 
Pod vyobrazením název listu: „Der Prager Bahnhof ausserhalb der Stadtmauern.“.
Vydal Karel Vilém Medau v Praze.
Historicky je to první nádraží parostrojní železnice v Praze. Umístění nádraží a kolejiště navrhl roku 1842 Jan Perner, budovy architekt Antonín Jüngling; postavily je firmy Vojtěch Lanna a bratři Kleinové v letech 1844–1845 jako součást trati Praha–Olomouc.